„A kiszámíthatatlan és szélsebes változások korszakát éljük, melyben bármelyik vállalat, amely elhatárolja magát alkalmazottaitól és nem hajlandó tartalmas kapcsolatot kialakítani velük, bukásra van ítélve. Azok lesznek sikeresek, amelyek képesek felmérni és kielégíteni a legfontosabb emberi igényeket: a jó kapcsolatok iránti igényt.” (Mark Effron 2004.)

Szolgáltatásaink

STAY Interjú – a munkavállalók megtartása érdekében

Ha valóban fontos számunkra, hogy megelégedett, tettre kész, motivált kollégákkal dolgozzunk,
szakítsunk arra időt, hogy megkérdezzük őket.
Exit interjúra már nagyon sok cégnél, szinte mindenhol fordítanak időt, ha egy kulcspozícióban lévő kolléga megy el a cégtől. Mennyire relevánsak, valóban a valódi okot feltáróak a válaszok? Ez nagyon kevés esetben derül ki. Ráadásul eső után köpönyeg. Hasznosabb lenne a prevencióra helyezni a hangsúlyt. Ennek egyik eszköze lehet egy „stay interview”. Egy végiggondolt, jól felépített beszélgetés keretében tudjuk mérni például, hogy mik azok a munkatársak számára vonzó területek, juttatások, lehetőségek az egyes cégeknek amivel motiválni, megtartani lehet őket. mi az, ami aggasztó a számukra, amivel nehezen birkóznak meg napi szinten.

HR oustsourcing, HR szakemberek kiszervezése teljes- vagy részfeladatok ellátására, mely az alábbi problémákra nyújthat megoldást:

  • Tömeges munkaerő-toborzás
  • Outplacement
  • Fluktuáció csökkentése
  • Munkaügyi és munkajogi problémák
  • Bérszámfejtés

Mediáció – a harmónia jegyében

A mediáció (magyarul közvetítés) egy speciális konfliktusmegelőző, -kezelő módszer és folyamat, amelynek lényege, hogy a két vagy több fél vitájában, a konfliktusban állók beleegyezésével egy semleges, harmadik fél (mediátor) jár közben.
A mediátor segít tisztázni a konfliktus természetét és olyan megoldást találni, amely az érintettek számára kielégítő, sőt nem ritkán kifejezetten örömteli.

Coaching – egy kicsit másképp az ontológiai life és business coaching hatékonyságával